miércoles, 7 de diciembre de 2011

NON A INCINERACIÓN DO LIXO

ADEGA duda de que cambiar molinillos por basura sea negocio para Estela Eólica

Por su parte, la Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia, ADEGA, en un comunicado dice que la decisión de la Xunta hecha pública este lunes "non por agardada deixa de sorprender".
Sorprende, dice ADEGA, "que unha empresa eólica se lle adxudique a dedo un servizo público sen mediar concurso, que un recurso de todos, os residuos urbanos, vaia ser privatizado para lucro dunha empresa".

Al igual que Amigos da Terra, ADEGA incide tanto en que el de la incineración es "un modelo caduco y ruinoso", como que la planta consumirá más energía que será capaz de producir: en 2008, la de Cerceda generó 459.867 MegaWatios, pero consumió 507.914, según la Asociación.

ADEGA llega incluso a poner en duda el negocio que pueda suponer para Estela Eólica, y asegura que la previsión de complementar el montaje de la incineradora con los 186 MegaWatios de la concesión eólica adjudicada "está en risco".
Esto se debe a que "as primas á electricidade eólica están á baixa, mesmo perigan para os parques con máis de 1.500 horas de vento ao ano". Y en tal situación, ADEGA se pregutna "¿que bancos van conceder os cretos necesarios para unhas instalacións cuxa rendibilidade vai se pasado mañán moito menor do que é hoxe?".
Según ADEGA, un parque eólico de los que existen en Galicia que a día de hoy ingresa 1,5 millones de euros en primas con una producción de 30 MegaWatios, a partir de enero de 2013 sólo tendrá 375.000 euros.

No hay comentarios:

Publicar un comentario